Besök från litauen

idag träffade jag en utländs person vars namn va Jean Bubbinwieser. faktum är att han är min farbror och är på besök från litauen. han har en gång i tiden flytt landet (amerika) när han bröt några av landets lagar. (han har också dödat) han hjälpte mig att punkta upp några av dessa

  • Hästar får inte förvaras i badkar.

  • Straffet för häststöld är hängning.

  • Ihjälkörda djur får ätas till middag.

  • Alla vuxna män måste ta med sig ett gevär till kyrkan på söndagar för att kunna försvara sig mot eventuella indianatacker

  • En äkta man får inte ta mer än tre klunkar öl då han ligger i sängen bredvid sin fru.

det var flera saker jag tvivlade på men jean visade storsinne och mod

Jean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0