När han väl bestämde sig!

APRIL, SNÖ.. För en vecka sen skuttade man runt med t-shirt och lirade boll.
Vad hände?
  • Arbetslöshet
  • Säsongsresande
  • Slumpen
Men det finns inte så mycket att göra, man får ta nya tag och hoppas på en öppning. Kanske försöka visa sitt missnöje med hjälp av olika tecken. Dessa hala och slaskiga gator kan man aldrig lita på, vid lunchtid idag stod jag och inspekterade en stolpe och just då märkte jag att en ovanligt lite farbror drog en rejäl vurpa på stadsgatan. Men det finns ju inte så mycket att göra, även om jag skulle gått fram till honom skulle ju han börjat ryta som vilken farbor som hellst.

JAG VAKNA EN NATT MED LÄNGTAN EFTER SOL!

image27

//Räk

Kommentarer
Postat av: Teddan

Fan killar hela sjukt bra inlägg nu!

www.teddan.blogg.se

2008-04-09 @ 22:13:15
URL: http://teddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0