Att vara bergskurd

Vi vet alla att de flesta kurderna bor i bergen i mellanöstern. När jag var på resande fot genom mongoliet, så tänkte jag hade kunde att en sväng till bergen där min gode vän Musko som är bergskurd. Jag red på en skogsmyra till hans by. Byn bestod av två grottor och en farstu. Jag skakade hand med hans moder Hynn. Hon var väldigt trevlig och hade två tänder sm hon slippade på kvällen. Jag och musko tog en gammelfika och skrattade åt hans enbenta broder gybbet. jag kunde inte stanna länge så jag åkte hem på kvällen. När jag satt på planet hem tänkte jag att de här var en onödig resa....


Musko. Min gamle vän

// Myr

Kommentarer
Postat av: Nyberg

Väldigt rolig blogg, fortsätt i det här tempot!

2008-04-09 @ 12:43:12
Postat av: Richey

hahahahah nyberg :p

2008-04-09 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0