Var är alla mina hestar?!

När jag äntligen nådde mitt mål upptäckte jag att alla mina hestar var borta! Dessa grävlingar! var det första jag tänkte. Vägen hem var en enda lång fest, nu när jag äntligen har blivit av med mina hestar så är jag fri.
Saker jag ska göra:
  • Gräva ett stort hål på baksidan.
  • Spotta från andra våningen.
  • Fiska med Morbror Arthursson.
Denna fria man jag blivit, vill jag att alla ska bli. Ett barn ska inte gråta, en man ska inte lida, en hest ska inte vila.
Gör som jag:
  • Dunka ganska regält på barnets rygg.
  • Lita på ditt inre.
  • Släpp hestarna fria.
// Räk

image6

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHA. gravade som ett as när du sa det där att man skulle dunka på barnets rygg! HAHAHAHAHA ... så jävla sjuk jonas!!!!

2007-10-30 @ 20:04:36
Postat av: Räk

Man måste lära sig nån gång.

2007-10-30 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0