Myrs tankar

tjaba tjena hallå!! nu är de dags för myrs jaävligt ointressanta tankar. ( men viktiga)

Nått som jag verkligen stör mig på är alla jävlar som säger att inte kan, men i självaverket kan. Ett exempel är när alla pluggisar säger innan ett prov att inte kan nått och har inte pluggat nått. Jo visst ni har verkligen inte pluggat...!  man kan ju först kolla på deras betyg efter grundskolan . De ha ca 300 poäng minst. Nu när de nu sagt att de inte har pluggat nånting så får ändå MVG! när man väl frågar dom varför de sa att de inte kunde nått säger de " jag hade faktist inte pluggat". De verkliga svaret lyder " jag satt upp varje kväll i två veckor o pluggade ekvationer, o hann inte sitta vid msn o skriva om mitt OTROLIGT  tråkiga liv". skärpning! erkänn att du kan ämnet o tror att man kommer få MVG, de är inget konstigt med de!?.


Myrs lista

 INNE:
  • Vin 
  • Munkar ( både bakelsen o den männskliga munken )
  • Leka
UTE:
  • Cider
  • Gammla klockor
  • Förstora strumpor
Spring till stallet // Myr

Kommentarer
Postat av: DOUG

bra myr. jag stöttar dig i samhället.

//Gnep

2007-10-25 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0