MUNKAR!

En munk sitter aldrig fel, på morgonen, i skolan, efter skolan eller varför inte på kvällskvisten.?
Munken kan förknippas med förvildade hästar fast med mer ursprung från folket från öst . Med denna arom och smarriga utstrålning kan denna längtan inte motstå att unna sig ett sådant bakverk efter en tuff skoldag. Jag är säker på att en bitter liten hest inte skulle säga ner till nåt liknande och då tar jag även hänsyn till arabhästen med engelskt fullblod. För att kunna avancera i denna stafett ska man kunna tåla en smärta i kampskalan och även bära en arbetarväst med praktiskt regnskydd och ett ytligt broderat märke.

Med detta vill jag framhäva ett budskapp att ta vara på det man har och inte chansa!


//Räk


Kommentarer
Postat av: DOUG

jag instämmer!

//Gnep

2007-10-25 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0