Boston tea party - överraskande mästerligt program

Satte mig framför tv:n för en timme sedan för att mätta min hungriga mage med kycklingfilé och potatisklyftor. (mycket gott måste jag säga)
När tv:n gick igång zappade jag lite mellan kanalerna, såg jag Boston Tea Party, programmet med Filip och Fredrik(se bilden). Det var första gången jag såg det och jag blev positivt överraskad. Dem har utvecklat programmet från tidigare produktioner genom att ha en sorts expertpanel utav läkare, historiker, fysiker, psykolog och statsvetare som var med och disskuterade. Det kan låta tråkigt, men om ni någon gång har träffat några utav hästarna (läs mästarna), så kan ni ge er sjutton på att detta program håller sjuka klass som dessa hästar (läs mästare).

Programmet får en 4 av 5 totalt sett i underhållning
I sjukfaktor får den hela 5 av 5! Rekomenderas av mig!



//Munken



PS. Om ni inte vet vilka Filip och Fredrik är, kan ni läsa på er hemläxa över höstlovet på den här sidan: http://sv.wikipedia.org/wiki/Filip_Hammar_och_Fredrik_Wikingsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0