Lilla ekström

Den lilla mannen som inte har så stor livskunskap säger att jag ska skriva att han är bäst så jag gör inte det. Det finns många anledningar till att han inte är den bästa.
  • Han är inte bättre än Haag eller Rulle Andersson, dom 2 har bevisat mycket.
  • Han kan inte spela pro även fast han tror det.
  • Han förstår inte hur mästerligt livet kan bebyggas om krafterna används i ett bra fält.
Denna man har som ni ser mycket att lära! Det här är bara några av sakerna som han inte förstår sig på, så min lilla vän, du måste beträna dina kunskaper!

Tro inte att det är någon nyponsoppa som har blivit sne jag pratar om, det är den lilla mannen som är väldigt underlig!

/Sne

"Norr byggdes inte under ett sekel, inte heller under huden vi har"

Kommentarer
Postat av: ekizz

Du är så jävla snäll, söt och urgullig!

2007-11-09 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0