Duvan rupert och dess 4 ruvor

Rupert var på sin färd till vattnet för att ta sig en slurp på han fick syn på Glen den stora falken. Rupert var bra en duva och kunde inte göra så mycket. Glen sa att om du inte kommer med mig får du inte behålla dina vingar.
Vad skulle Ruppe göra ?? Han kunde inte mer än följa med. I falkboet fanns det spettade fåglar och Ruper trodde han skulle få något i sig. Rupert var fortfarande törstig och drömde om vattnet. Glen frågade varför rupert var ute och flög?
- Jag hade bestämt mig sa Rupert och drog sin kniv. Lägg ner den annars visar jag mitt svärd!
Rupert ville därifrån så han stack kniven i vingspetsen och tryckte en stor stol på han. Glen skrek och Ruper satte fart mot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0