Att springa i flock

roligt tänker ni! Ingen flock är så civiliserad som Myr och hans män. De flesta tycker och desvärre tror att fem, tillochmed sex stycken skulle  vara bra för en hängivenhet och överflödenhet i dess mening. Jag menar, alla vet ju att männsikan är ett flockdjur, därav förblir det! jag vill att alla ska bara fatta att det går inte att larva sig om man ska lyckas. Livet är en fest, håll med om det folkofööE. Det är så Tragiskt! en flock i sydöst är ingen annan lik. om alla var så imponerade som jag blir, av detta skandalösa hoppfulla drag lett av den kände Klabbe Ängstel (Strålman) skulle varje flock vara en chytt.

Lär er gott folk
/Rets


Kommentarer
Postat av: Grevé

du berör mig, jag är mållös.

2007-11-05 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0