Ankomsten!

Äntligen har min främste sjöman anlänt. Denna viceamiral med namn Haag Hjort blev påträffad av mig när jag flydde från min befattning som kompanichef.
Haag har förändrats:

  • Skippat poesin och börjat gorma från stormasten.
  • I och med att grävlingen döpts om, förlorade han hoppet.
  • Försvarsvesten sprack när vetenskapsakademier slagit fast.


Innan Hagg avancerat till praktikbafattningen ägde han bara en liten farkost och med jägarutbildning avsedda för färd på vatten. Jag och Haag träffades från början under den stora häcklöpar jakten för ovanligt stora och förväxta människor. Vi samlade våra tankar och upptäckte detta landskap dvs en teknisk anordning och strålning mellan civil och specialkonstruktioner. Vi startade alltså ett förbund mot begränsningar av vätska och krämer. Men inte ens munken kunde stå på egna ben!

Haag och jag, föralltid!


image17
 //Räk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0